Välkommen till min nya blogg!

Hallo :)

Då har man skaffat sig en ny blogg, igen! Ska försöka att sluta skaffa nya hela tiden, ehe. Min gamla hette ju 'yogakossan', minns inte vad alla andra hette för något, det var så länge sen. I alla fall, ska försöka att hålla den här bloggen vid liv och skriva så ofta jag hinner :) Glöm ej att komma in hit då och då och att kommentera så mycket ni kan, haha ´XD

kram t

image8

Söta ord ♥
Postat av: carro

du kan ju börja med att kommentera min :) gör en mall på hur du vill att din blogg ska se ut nu så att jag kan fixa den sen. puss och kärlek / syster

2007-11-11 @ 15:59:53
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se
Postat av: Anna

Proffsig bild! ;D hehe

2008-01-12 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0