19 APRIL

Igår så åkte vi hem till Cornelia, tjejkväll. Skulle fira Leyla, men hon blev sjuk. :/ Men vi åtke hem till Corre ändå, firar Leyla någon annan dag! Det var jättekul och jättemysigt. Våffelkväll, Sweeney Todd, Hairspray, det blev ingen skräckis. Helt ok helg, fast jag var lite deppad.. Mådde ltie dåligt och hade tankarna på annat håll, så jag var väl inte världens bästa sällskap, men aja, ehe. ;)

Kom hem idag då. Var ute med Sofia, har suttit och spelat Texas Hold'em hela kvällen, ehe. Har gått jättebra! Fast sen när syrran kom med och spelade och jag skulle impa så gick det ju sämst, hahah.. ;) Hon bara 'ehh..'.. ;P

Inga planer för imorgon, förutom att tjata på mamma att åka och handla med mig, tehe.. ^^

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0