26 APRIL

Varm dag! XD Har varit ute och solat och pluggat hela dagen. Eller, a, försökt att plugga.. T_T Men jag har användt solskydd, mycket duktig! :D Tyckler itne om att man blir för brun för fort. För det första blir det en ful bränna, sen är det dåligt för huden, (jag kommer troligen att få hudcancer), och man åldras fortare då. Bara så att vi vet, haha :S:P

Var på begravning i onsdags förresten. RIP Maj-Britt. Gud vad jag grät.

Grattis till Amanda förresten, fyller 18 bast idag! ;)

Och min namnsdag, lol.. T_T

Prov i Medecinsk Grundkurs på måndag, nervsystemet. Har knappt läst något alls. Skulle ha pluggat hela dagen idag, men så blev det icke. Imorgon ska jag försöka plugga, men kommer nog inte heller gå, ehe, mamma och jag ska åka och handla.. (a) lol. Och jag hatar att jag har börjat säga lol igen!??! Det är de där n00bsen på Texas Hold'em på Facebook som har lärt mej, skit.. T_T tehe..

Söta ord ♥
Postat av: Carro

grattis finaste :) älskar dig!

2008-04-29 @ 09:38:17
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se
Postat av: Amanda

Tack =D

2008-05-20 @ 19:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0