6 april

Okey, inte världens bästa dag idag då, haha. Är ganska deppad, som man kan förstå. Sen så vaknade jag med väärldens mensvärk!? Och ja, jag vill verkligen att ni ska behöva veta det.. >_< Haha. Så skulle jag gå ut med Sofia til llekparken, höll på att dö för jag hade så ont. Plus att jag är sjuk, tror jag. Hostar så himla mycket. Har smittat Sofia också tror jag. Och så skulle jag försöka börja med Naturdiet idag, och det mådde jag ju inte bättre av. Fick ännu mer ont i magen, suck, haha. Så det slutade med att jag åt ravioli fast jag hade ätit min lunch redan, haha. Mådde ltie bättre då, haha. Ska vara barnvakt sen åt Sofia. Får hoppas att jag mår bättre då, ska kanske försöka ta någon tablett eller något.

Har läst lite av boken som jag fick av pappa för några dagar sen. "Ett ufo gör entré" av Jonas Gardell. Jättebra! Faktisk. XD Jag har aldrig riktigt tyckt om honom, kan vara kul att se honom på tv någon gång, men blev lite tveksam när jag fick den av pappa. Fast jag älskar boken! Och Jonas Gardell! XD Haha. Har typ läst halva boken, började igår, gick ganska fort. Lite tråkigt, vill ju att det ska hålla längre.

Skola imorgon. Ska väl bli kul. Bild första lektionen, yey! ^^ Och underbart att träffa skrapan-galsen! <3 Fick ett sms av tandläkaren nyss, ska ditt 13.00 imorgon. Lite tråkigt första dagen, men det var ju ändå på tråkigaste lektionen, så man ska väl inte klaga.. ;) Fast vi skulle säkert pratat om praktiken då. Skulle kanske varit bra och kul att vara med på det. Aja.. ;P

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0