8 april

Helloo.. :) Skola idag då. Mäsk, tråk som vanligt. Vård & Omsorg, helt okey, typ. Sen Engelska, ganska långtråkigt. Idrott, fottboll/basket/bandy mot några 2:or typ, jag sög om ni inte kunde lista ut det. Efter det, sitter och vänta på bussen en halvtimme, kallt och det snöade.. >_< Kom hem, pizza med familjen, yummy.. Fast onyttigt, suck.. >_<

Vet itne, har bara lust att skriva, men vet inte om vad.. Har hänt mycket, men inget jag har lust att berätta om, haha, suck. Så då skriver jag lite om ingenting, som nu, ehe. Yepp, jag vet, trååkigt. Borde kanske gå och lägga mig, men orkar inte. Hm. Har haft svårt att somna de senaste dagarna, så jag har typ gett upp att försöka gå och lägga mig tidigt nu. Har gjort det innan, men har bara legat och glott i taket i flera timmar. Mh..

Skulle ju åka till Peace and Love med Anna, Elina och deras kompisar. Men Anna och hennes kompisar fick alla sommarjobb!? Så då ville ingen åka?! :'( Johanna och jag skulle ju åka förra året, men hon fick itne. Så då bestämde vi att vi skulle åka nästa år, i år alltså, haha.. Men nu sa hon att hon inte ville, hon tycker inte om festivaler, sa hon. När vi har planerat det i ett och ett halvt år. Jag bara, okeey.. Tråkigt bara. Men nu sa Cornelia idag att hon ville åka dit! :D Och Maria också, tror jag! :DD Hoppas verkligen! Cornelia var inte säker på att hon kunde, och hon är mitt sista hopp. (a)

Men titta, det blev lite i alla fall, haha. (a) Inte så mycket, och absolut inte så mycket intressant, haha. Men ska försöka bättra mig. (a) ;) Ska la försöka gå och lägga mig nu i alal fall, annars så kommer jag väl aldrig upp imorgon, suck. Men ha det bra! Kram

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0