Skit!?

Mh, nu är jag ganska ledsen, ehe.. (a) Det är en talangjakt för några gymnasieskolor i Uppsala. Vet itne riktigt vad det är, men saksamma. I alla fall så skulle BJÖRN GUSTAFSSON komma dit!?! Och Soran Ismael, eller vad han heter.. :DD !! Men vi skulle ge pengar till Cornelia idag, så skulle hon gå och köpa biljetterna idag. Men ingen hade sagt något till mej!? Så jag visste ju inte. Så jag och Johanna hann inte ge pengar till Cornelia, och det var sista dagen att ta ut biljetterna idag, så vi fick inga!? D: Fett besviken! *gud-vad-jag-lät-fjortis-men-saksamma* Ville ju verkligen dit.. :( Guuud vad tråkigt!! Mh, får be Johanna kolla om man kan boka nya, men ändå, ville ju gå med alla tjejorna! Suuck.. :(

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0