Superhero Movie

Igår så testade jag och Johanna ett nytt gympa-pass på Svettis, Puls hette det. Det gick så bra! Och vi blev så peppade av killen som ledde passet, älskade honom. :) Johanna blev nog ltie kär tror jag, haha. ;) Sen så skyndade vi oss till bussen och åkte hem till Johanna. Såg på Harry Potter 5, haha. ;) Sen så såg vi på the Simpson's the Movie. Såg ltie dubbat på svenska, askul, haha. Sov över där :)


Nästa dag, (idag alltså), haha, så åkte vi till stan. Åt på Little Italy i några timmar, haha. Sen så gick vi på bio, mihi. ^^ Såg Superhero Movie. Hade fått sämsta betygen läste jag innan, fast jag älskade den! Askul! Skrattade så himla mycket, haha.. ;)

Åkte hem, Carro hade kommit hem med Grus. Gud vad han hade vuxit! :P Han är så söt, är kär! :)



Superhero Movie       Jag och Johanna                          Grus

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0