DAGENS..

Hahah, har typ gjort absolut ingenting idag, men ändå, hehe.. XD

Dagens vill ha: Lite filmer och skivor som jag är för snål för att köpa.. :(:P
Dagens klädsel: Gråa, rutiga shorts. Grönt tub-linne.
Dagens smink: Inget, har knappt varit ute idag, förutom när jag gick ut med hunden.. ´XD
Dagens frisyr: Ingen, haha, något knullruffs liknande otvättat fult.. XD Behöver klippa mig, men vet inte hur.. :/ Hjälp?
Dagens låt: Har ej lyssnat på musik idag.. XD Lite radio, men minns inte en enda låt. Eller jo, någon med Alcazar, haha.
Dagens planer: Duscha. Det blev icke av. Haha.
Dagens bästa: Ehm, lyckades få mig själv att tvätta lite kläder..? :SXD
Dagens roligaste: Eh, vet inte, en kille som förföljde mig i skogen, haha. Fast det var ju lite läskigt också.. :SXD
Dagens dummaste: Cyklade ner till Ica och köpte godis.. :( Men fett gott ju! Haha.. XD
Dagens misslyckande: Allt. Har ju inte gjort någonting idag, fett onödigt.. :/
Dagens köp: Som sagt, godis, haha.. T_T Och fyllde på min mobil.. ^^
Dagens humör: Seeg, och gudissugen.. X)


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0