JAHAPP

Har typ varit upptagen dagligen hela veckan. Det är ju kul, men längtar bara tills att jag kan sova ut riktigt länge en morgon. Kanske imorgon? Har ingen planerat då. Än. Och sen börjar skolan, och då är det slut på sovmorgon. Varit hos Anna och Elina i helgen. Elina fyller idag, GRATTIS!, plus att hon börjar skolan idag. Världens bästa present tror jag, lol. Så vi hade en liten fest hos dem. Typ 20 pers tror jag. Kände ingen av dem, ehe, men det var sköjj ändå. Kom hem igår kväll då.

Förresten, min data har dött, rip. Med alla mina bilder.. :( Pappa ska försöka återuppliva den, men då försvinner troligtvis alla bilderna också. Hemskt. Men det är lugnt, jag har ju nästan alla på bilddagboken också. Försökte lägga in bilderna på en skiva innan datan dog, men det gick inte av någon konstig anledning. Surt.

Ska gå ut med Chicko nu innan jag åker ner på stan. Ses.

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0