SEG

Är lite seg idag. Gick typ upp kl 7, kan knappt tro det själv, haha. Städade lite. Men typ halv elva så gick jag ut med Chicko, men fick världens mensvärk och var bara ute en kvart typ. Kom hem och lade mig för att blunda en stund i mammas säng - vaknade fem timmar senare. Hehe, så där flög den dagen förbi! Var tvungen att gå ut med Chicko, och sen var jag tvungen att äta, som jag inte hade gjort sen frukost. Kollade sedan på slutet av Pirates of the Carribean 3 och sitter här nu. Försöker städa, men jag har så mycket skit som jag inte vill ha och inte vill slänga! Har försökt köpa kartonger och lådor att sortera allt i innan i flera år, men det blir bara stökigare, haha. Så nu ska jag försöka att slänga allting. Det är ju så mycket barndomsminnen, gamla presenter från kompisar och saker jag fått av t ex farmor som ligger överallt. Mycket som man inte skulle ha haft eller ens velat ha om man inte hade fått dem av någon. Och tusen saker från skolan! Har slängt mycket av det hittills, men det tar emot, får lite ångest. Men nu har jag bestämt mig för att bara behålla sakerna som jag tycker bäst om från farmor, för man kan ju inte behålla allting. Det är så mycket småsaker jag har fått av henne. Så jag ska kolla om mamma eller pappa vill ha dem, ananrs så slänger jag dem. Samma sak med alla presenter och barndomsminnen. Ska bara behålla sånt som verkligen betyder något och som kanske har ett minne. För man kommer ju bara att samla på sig mera under åren, och då kommer det bara bli svårare att slänga.

Söta ord ♥
Postat av: Carro

Fråga mig innan du slänger!

2008-08-11 @ 23:23:56
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0