BLOGGEN

Yes, min blogg är normal igen. Snälla säg att den är det för er också!? Men det är ju väldigt dåligt att det blir så ibland. En annan sak som är fel på min blogg är 'mina besökare'. Till exempel så minns jag att det var minst x antal idag, eller igår då, klockan är halv ett. Men det blir så att nästa dag så nollställs den igen? Det är inte första gången. Kanske inte så viktig funktion på min blogg då, men det är ltie irriterande, haha. Borde kanske bara ta bort den, och all annan skräp jag har här. :)

Söta ord ♥
Postat av: Bellaaa

Jag har haft problem att logga in hela dagen, riktigt drygt.

2008-12-02 @ 17:54:34
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/
Postat av: Ulla

Åh, jag visste inte att det fanns! Trodde inte dom gjorde nya singstarspel till PS2 bara till PS3. Det måste jag ha! Finns det nånstans man kan se vilka låtar som är med?

2008-12-02 @ 17:59:27
URL: http://ulrikap.blogg.se/
Postat av: Johanna

den är bra inge konstigt.

2008-12-02 @ 18:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0