DAN FÖRE DAN FÖRE DOPPAREDAN

Oj! Redan två dagar till jul! Det går undan, du. Men som sagt så är man ju redan färdig med julklappsinköpen, så kom an julen, mig skrämmer du inte! ;)

Längtar faktiskt mest tills efter julen. På mellandagsrean ska jag köpa en dagbok och ny kalender! Där ska jag skriva (såklart!?) och planera upp mit liv så noga och bra som möjligt! Jag måste typ planera allt vad jag ska göra, annars blir det inte av! Så efter nyår börjar mitt nya liv (igen). Då är det nyttig mat som gäller, träning, plugg och allt sånt. Och allt ska skrivas ner nogrannt i kalendern (och ev. dagboken då). Och ja, vi kan väl låtsas för en stund att jag kommer att lyckas!?

En annan sak som jag längtar jättemycket efter, det är att fixa om bloggen! Direkt efter jul (tror jag) ska jag ändra temat och allting på bloggen, ta bort all onödig skti och städa lite! :) Och göra min blogg allmänt fin! ;) Fixa fin musik (som jag redan tänkt ut!). Det längtar jag verkligen till, konstigt nog. Och när tiden väl kommer så kommer jag väl inte orka, haha.


En låt som jag älskar, haha! :D Vad tycker ni? :)

Söta ord ♥
Postat av: Amanda

Hoppas du får en bra kväll! :)

2008-12-23 @ 20:23:57
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja att planera låter bra och mitt nya liv börjar också igen och jag vill fan lyckas den här gången!

2008-12-27 @ 17:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0