GOTT HUMÖR :)

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt, hurra!

Godermorgon allesammans! Jag är på ganska bra humör ny för tiden! :) Kanske först och främst för att jag får sova i min egna mjuka, sköna säng! Och sen så har jag ju varit ledig hela veckan, hehe. Och så vaknade jag och såg att det var snö ute. Jag missade ju förra snöperioden, hehe. Men hoppas bara inte att det bli snöslask, ser lite ut som att det kan bli det. Vill ju gå ut och åka pulka med lillasyster ^^

Just det, har fått veta var jag ska ha min praktik! Tunåsen typ. Ligger borta vid Svartbäcken, Fyrishov typ? Haha. Men jobbigt bara att behöva byta buss i stan. Men hörni, jag fick ju ett busskort! Mohaha! Som har börjat redan nu, så jag använder den för fullt nu. ^^ Hoppas bara inte att den hinner ta slut, hehe. Frida ska också ha praktik på Tunåsen, samma avdelning vet jag inte. Har typ inte fått någon mer info, Helen skulle ringa mig någon gång. Börjar på måndag, så det finns ju tid! :)

Söta ord ♥
Postat av: Ulla

Men, hur länge ska du vara där då? Missar du sista veckan i skolan?



Bättre upp, Tomtar på loftet är norskt ;)

2008-12-04 @ 15:35:19
URL: http://ulrikap.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bra att du fick en praktik plats annars så kanske du skulle vara tvugenmoch praktisera på sommar love:_D

2008-12-04 @ 22:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0