JULSTÄMNING PÅ BLOGGEN

Yepp, då har man skaffat lite julstämning på bloggen. Blev inte som jag ville ha det, men nu ger jag fan upp! Det får vara så här ett tag nu, tills jag får ork igen att fixa om det. Kanske fixar i-poden dock, då jag känner att den inte passar in. Och ändrar headern, vill ha en annan bild på mig själv, det där ser ju ut som värsta fjortisbilden. Men, vi får se när det blir. Mysigt med julmusik då? :P Hehe.

Har ni tips eller synpunkter, dela gärna med er ^^


Men hörni, lyssnade inte på musiken innan jag lade upp den här på bloggen. Så lyssnade jag igen lite snabbt, och lyssna bara på Betlehems stjärna! Haha! Måste ju fan ta bort den, det var ju pinsamt, haha. XD


Söta ord ♥
Postat av: Ulla

Jag älskar den! Skitsnygg. Och julskinkan! Första gången jag hörde den i år :)

2008-12-05 @ 10:20:35
URL: http://ulrika
Postat av: Johanna

va fint det blev:D

2008-12-05 @ 15:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0