LÅNG DAG

Kom nyligen hem från praktiken. Det var en lång dag idag, 12-21, men det gick. En halvtimme innan jag skulle sluta sa min handläggare 'Jaa, men du kan ju sluta nu, Therese'. Blev glad, men då fortsatte hon 'Jaa, du skulle ju ha kunnat gått hem för länge sedan, men det tänkte inte jag på, haha'. Försökte verkligen le, ha-ha-ha. Var där i nio timmar, hälften av dem gjorde jag ingetning, så kunde jag ha slutat tidigare?? Veerkligen kul. Och gissa vilken tid jag börjar imorgon då!? 7!! Det är till och med olagligt att sluta så sent och börja så tidigt. Men jaja, de följer inte reglerna så bra där på jobbet, haha. Men det känns ju väldigt fel att jag lägger de boenden, åker hem, sover, åker tillbaka och väcker dem. Haha.

Söta ord ♥
Postat av: Ulla

Haha :D det har jag också gjort! Man ba godnatt jag väcker dig imorrn klockan 8 eller när man gör det.

2008-12-14 @ 11:16:22
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0