SMART TESS! NOT!?

Vet ni vad som hände idag!? Precis innan jag sluatde ringer min telefon. Det är samma nummer som hade ringt igår som jag hade missat. Jag svarar: 'Hej jag heter blablabla och ringer från blablabla. Du har deltagit i en undersökning på internet och har vunnit ett pris. En fråga bara, är du 18?' Jag är så förvånad och förvirrad och bara rasplar ur mig ett nej(!?). Vad fan gjorde jag!? Tanten säger hej då och lägger på. Smart Tess, verkligen smart!! Jag är ju bara med i såna undersökningar om det är något jag verkligen vill ha. Men jag undrar om jag hade ljugit, om de inte hade kommit på mig då. De kanske behövde mitt personnummer eller vad som helst. Hmm. Nyfiken, vad skulle jag ha vunnit?

Söta ord ♥
Postat av: Johanna

Oj vad jobbigt..!!

2008-12-09 @ 20:18:49
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha vilken otur:P

2008-12-09 @ 21:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0