VARFÖR BLEV JAG INGEN VAMPYR?

Jag kan inte sluta tänka på Twilight, vill gärna se den igen. :) Men jag blir ganska sur av filmen. Jag menar, varför föddes inte jag till en vampyr istället för en tre meter lång, tjock och ful tjej. Varför äter jag godis istället för att suga blod? Varför föddes jag till att inte kunna någonting, istället för att kunna klättra upp skitfort i en gran. Varför blir inte jag helt crazybanana när jag känner lukten av människa? Suck. Ja, jag hade då vekligen otur i livet. Det enda jag får är att leva ett helt friskt normalt liv istället för att vara en ond, hatad varelse som kommer att hamna i helvetet när den dör. Otur, otur..


Söta ord ♥
Postat av: Almira

Jag brukar också känna så när jag tittar på vampyrfilmer och så, men man får väl nöja sig med att vara människa...tills vidare i alla fall ;-)

2008-12-14 @ 12:43:36
URL: http://metrobloggen.se/bulletproof
Postat av: Rohan

Riktigt snygg bloggdesign :)

2008-12-14 @ 17:21:37
URL: http://rohans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0