Helgen

Har varit med Frida hela helgen då typ. Vi var typ i fredags hemma hos Milla och spelade något snowboard-spel på ps. Så såg vi typ på någon film också. :) Sen så gick vi ju ut med Kajsa och Bella. ;P

Sen träffades vi på lördagen också, hemma hos Milla och åt hos Frida. Sen så var vi barnvakt hemma hos mig och såg på tv. Vi kollade på melodifestivalen typ.. Hahah, säger det bara, sämsta! Fast dem som jag ville gick vidare, såklart.. ;) Haha, men fatta glad jag blev när Björn Gustafsson var med!? XD Hahah, han är såå skön!! Hoppas att han är med varje gång.. ;) Sen så såg vi på Lilla Sjöjungfrun 2. :D Den var bra, men blev lite tidsdeppad, som jag kallar det.. ;) Typ hon var 16 år i första filmen, nu var hon typ gammal och hade ett eget barn och allting hände om igen.. Och snart är det ju så för mig. Att jag är gammal, och får barn som lever som jag nu, sen så får de barn osv.. Och man dör. Ehehh, fattar ni..? ;S;D Men jag blir deppad av att tänka att tiden går så fort liksom..? XD Haha, skitsamma!! X3 Sen så såg vi på She's all that. :)

Gick iaf ut med Kajsa, Bella och Chicko på natten. Jättemysigt! Så satt vi och pratade om allt möjligt, livet och våra problem.

Och idag, söndag, så har jag varit barnvakt hela dagen. ;) Så jag har inte gjort någonting typ. :) Bara tänkt igenom min svenska-redovisning lite.. :P Och så såg jag på slutet av Titanic, inspelat fårn igår, bölade som fan! XD Haha, hemskt asså hur jag bölade och blev deppad. Fatta panik man måste få ifall det skulle vara en själv. XP Sen så såg jag på Atlantis, haha XD Bättre än förvänmtat faktiskt.. ;)

Söta ord ♥
Postat av: carro

vart är mamma och pappa? och du skojar om du tyckte att christer sjögren var grym?! du är sjuk!

kram på dig!

2008-02-12 @ 15:45:27
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0