Heath Ledger


image10


Gud vad hemskt! Heath Ledger dog inatt/igår, vet faktiskt inte när, men ändå. ;/ Jättehemskt. Han var ju bara 28 år och hade barn och allting. Vissa säger att han tog självmord, andra att han dog en överdos. Jag vet inte, men har läst att han har varit deprimerad och allting ett tag. Det känns så konstigt när kända människor dör, man har svårt att tro på det. Dom är lite "odödliga" för mig, samma sak med Anna Nicole Smith, men nu med Heath Ledger är det annorlunda för han var verkligen något speciellt. Det går fortfarande inte in i mitt huvud att han inte finns längre. Så mycket glädje och kärlek som han spridit som skådespelare, han var en av de bästa! Skakande! Sorgligt på en sådan talangful ung människa. Det visar livets skörhet. Det visar också att det är kollosalt viktigt att ha rätt balans i sitt liv. Förhoppningsvis kan vi alla lära oss ngt av denna tragiska händelse. Jag tycket att det är för dåliga gränser för hur massmedia, fans och andra saknar behandlar andra människor! Och detta, det leder till massor av dåligheter för många inblandade. Idag saknas både vett och etikett, moral, gränserna, heder, ära, förtjäna, allt det, som skapar goda relationer med andra. Det behövs uppfostran och en ordentlig klar och tydlig bild av GRÄNSERNA!! Det här gränslösa, det tar livet av oss! Rest in Peace Mr. Heathcliff Andrew Ledger.

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0