TYSKLAND! :D

Var med Frida igår. Spelade lite spel, vanliga sällskapsspel och TV-spel. Sen åkte vi och köpte lite skor och på kvällen blev det filmkväll med 'Snakes on a plane'. Den var faktiskt ganska bra, lite otäck dock. Kvällen innan drömde jag att jag var på en båt med min syster och att den typ välte. Och nu såg man den här filmen om ett flygplan. Så nu vågar jag varken åka båt eller flyga, suck.. Det var ju läskigt för allt det där kan ju faktiskt hända! 

Vi pratade lite, och nu har vi kommit fram till och bestämt oss att vi ska tågluffa till Tyskland och eventuellt Italien nästa sommar! :D Jag har planerat det med typ Anna, Johanna och Frida, men ingen kunde eller fick i år. Men nu är det alltså bestämt med henne! :D Jättekul att åka tillbaka dit! Och vi tror att det kommer att bli av. För hon har sommarjobb och kommer ganska säkert att få helgjobb efter det. Så hon har ju pengar och får, plus att båda är myndiga nästa sommar. Och jag ska söka jobb, kan säkert få på något ålderdomshem eller något när jag fyllt 18, så det är ju greeat!! :D Nu gäller det bara att vi planerar och inte skuter upp det, så att det verkligen blir av! Men fatta vad kul!! :D

Och Anna vill att vi ska åka till Lettland och gå på en Brainstorm-konsert. Skulle ju vara så kul, men jag är ju inte gjord av pengar heller. :/ Men hon sa att det skulle bli typ under 2000 kronor, så inte så himla dyrt alltså! ;P Har ju alltid velat åka till Lettland! :D Fast då är bara frågan ifall vi inte kan gå på någon annan konsert istället. För jag är itne lika förtjust i Brainstorm som Anna. Kanske åka någon annan stans och se kanske Muse eller något. Men vi är ju inte myndiga än. Och hon har ju släkt i Lettland som vi kanske skulle bott hos och så.. Men vi ska prata om det! :D


Vi spelade lite alfapet.. :)

Söta ord ♥
Postat av: Anna

men Muse kommer inte att spela det här året, de kommer göra det nästa år när de släpper sin skiva :D jag slår vad om 2000 spänn! Och snälla, mamma har frågat min moster nu om hon är hemma i lettland runt det datumet ^^ opch vi ska bada i havet tess! HAVET<3 och äta lettisk glass<3<3 Dina fräldrar kommer att älsk att du följer med till lettland och träffr mia släktingar! hahahhha ^^

2008-07-09 @ 18:30:13
URL: http://thepiratenerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0