14 MAJ

Har varit bara liite stressad de här senaste veckorna. Fast nu när i alla fall nationella matte är över så känns det lite bättre. Men man kan ju inte säga att det gick så jättebra, kanske VG max. Sköt på ett prov i Arbetsmiljö, jag fick det men ångrar mej lite nu, ifall jag kan få minus för det.

Hade gympa igår, Cooper-testet. Hade varit ute och 'vandrat' *internskämt* kvällen innan med Frida, Njörn, Micke och Fredrik. Vi var ute och gick i fyra timmar typ!? Så jag hade typ ont i foten nästa dag, överansträngd tror jag. Men det känns så typiskt att jag fick ont i foten när vi skulle ha Cooper. För det är verkligen vad alla skyller på; att de har otn i foten!? Så jag tänkte att jag skulle försöka, men när jag kommit halvvägs gav jag upp och tänkte försöka nästa vecka. Var med och spelade bränboll sen, fick ltie ondare i foten. Och idag när jag hade varit ute med Chicko kändes den inte bra. Får väl försöka vila foten lite.

Idag var det Operation Dagsverket. Hade glömt säga det till mamma och pappa, (ska ju jobba hemma), så de hann inte ge mej några uppgifter, mohaha. Jag tänkte inte jobba, kanske bara betala med egna pengar. Fast sen så kände jag mej så onyttig och tänkte att jag kunde ju fixa disken i alla fall. Så jag städade köket, blev jättefint. Sen städade jag min sminkväska, jätteduktig. ^^ Mitt badrumsskåp, värsta fint nu! Och dammsugade. Tvättade min tvätt!!! Första gången jag tvättade!! XD Hahah, vågen tack!? Sen så vek jag den redan rena tvätten, och sedan min tvätt som jag tvättade själv!! ^^ Gjorde kanske inte så mycket idag, men ändå.

Borde plugga lite till Arbetsmiljön, men pallar inte. Gud vad jag är dålig.

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0