18 MAJ

Ja, klockan är 02:43 och jag kan inte sova. Okey, jag har ju inte riktigt försökt, men det behövs inte, jag vet att jag ändå inte skulle lyckas.. XD Gick upp 15.00 idag, väldigt lyckat. Och eftersom jag inte går och lägger mej nu så kommer jag troligen att lyckas vända upp och ner på hela dygnet - igen. T_T Så jag täntke att jag skriver lite här, sen TVINGAR jag mej själv att gå och lägga mej och i alla fal försöka sova.

Vet ni vad. Jag var med Frida på Stadsteatern för något år sen och såg Mimmi i en tävling. Det var en massa som uppträdde med olika saker, minns dock inte vad det hette som vi gick på. Men då sa Frida att en komiker som hade varit med och gjort stand-up var SOREN ISMAEL?! :D Jag minns ju honom, han var ju en av mina favoriter. En annan kille gillade jag också som sjöng, men röstade ändå på Soren. :) Coolt, visste inte att det var han, men nu när hon sa det så minns jag att det var han. ^^ Tehe, coolt tyckte jag iaf.. (a) Ska ju se honom och Björn igen om knappt någon månad i Talangkampen. Ska bli kul. :)

Inte bättre i min fot!? Vet itne vad som hänt. Det kan ju inte vara mer än en överantsrängning, då skulle det ju ha gjort mycket mer ont. Hoppas bara att det går över tills tisdag, och att jag ROCKAR då! :D Tehe, lol, som om.

image18

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0