TALANGKAMPEN

Försov mig i morse igen då, suck.

Birgitta, engelskaläraren, påpekade att jag hade försovit mig igen, haha, men hon bara skrattade.. :P Vi pratade betyg med henne, jag hade MVG då.. ^^ Sen såg vi på Skruva den som Beckham.

Dataprov. Gick väl okey. Frågade Thomas om hjälp hela tiden, haha. Han bara suckade, haha. Sen så blev det lite fel på mitt prov, fast det var faktiskt hans fel! Asså, han är lärare då.. (a) Och han kunde inte hjälpa mig. Lol. Det var prov i Excel. Trodde innan att jag kunde få MVG i data, men nu kanske jag sänker mig.. :/

Håltimme på matten, färdig med kursen, yey! ;D

Sen såg vi på slutet av Änglagård elelr vad den heter på Mäsken. Hade inte ens sett början så det var astråkigt för mig, haha.

Åkte hem. Familjen åkte till Småland, så jag är ensam hemma, bara Stoffe och Chicko hemma. Okey, jag är itne ensam hemma då, men saksamma! X3

Åt på kinarestaurang och grattade Maria som fyllde 17! Grattis till henne! :)

Förresten så fick jag min första lyckokaka, någonsinn!! :DD

Sen såg vi på Talangkampen i Musikens Hus.. : ) Soran Ismael och Björn Gustafsson var där.. :D Asroliga båda två! Och självklart vann Skrapan-pojkarna tävlingen. De fem revisorerna eller vad de hette, ehe.

Video kommer här. Soran Ismael sjunger om Björn :) <3






1.) J&T i Musikens hus                         5.) Smygfoto på tjejorna
2.) Juryn sitter och diskuterar              6.) E&M posar lite
3.) Björn Gustafsson                            7.) C,E,J&A
4.) Skrapankillarna som vann               8.) A&C söta

Söta ord ♥
Postat av: CARRO

men ta bort den då? om han vill det, ha den inte här.

2008-06-03 @ 18:23:29
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se
Postat av: TESS

jag har gjort det..

2008-06-04 @ 20:06:35
URL: http://theresewahlsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0