VALBORG

På morgonen träffade jag Johanna, Elin och Ulla på stan. Gick runt lite, kollade lite smått på forsränningen, köpte glass, satt och pratade och gick lite på stan. Det var mys, stannade inte så länge, åkte hem sen.

Åkte tillbaka till stan på kvällen. Då kom alla tjejerna; Simone, Cornelia, Johanna, Ulrika, Maria, Elin och enare två av Elins kompisar. Jättemys! Satt och hade picknick i stadsparken. Alla hade mat med sig utom jag, men jag nöjde mig med min dricka, lol.. Körde lite kort, Cornelia sög inte alls. Sen våghals. Fick typ bara två, den ena ville jag itne göra för jag ville itne förvirra min stackars kusin så mycket, haha, hon skulle ju ta det på allvar. Sen ringde jag bästis min på skyddat nummer och sa att jag var naken, tror inte ens att hon hörde vad jag sa. Lol. Men flaskan kom aldrig på mej, kanske ganska glad för det, haha, lol. Vet itne vad vi gjorde, satt och snackade. Höll utkik efter poliser, lol.

Sen åkte vi till Gamla Uppsala och såg på kasa. ^^ Jättemysigt. Länge sen jag såg en kasa, tror jag.

Sen tillbaka till stan. Lite mer i stadsparken. Medans tjejerna kissade i floden så gick jag och Ulla och stod i pankakskön, yummy, haha. Asså, vet inte riktigt vad vi gjorde, men det var riktigt lyckad kväll! <33

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0