DAGEN

Okey. Anna och jag låg och snoozade ganska länge idag. Vaknade - somnade om, vaknade - somnade om. Haha, men vi kom upp till slut. Då träffade Anna Sofia, som var helt galen. Vet inte om Sofia gjorde det bästa intrycket, men sen när har hon gjort det liksom!? ;P

Gick på stan en liten kortis innan hon åkte hem igen. :( Då åkte jag vidare till Boländerna. Köpte faktiskt en jacka!? Vågen!? Kanske inte världens finaste då, men helt okey. :) Det är en vanlig, 'halvlång', svart jacka. :) Den var ganska billig också, 450 kr tror jag. Har inte hittat någon billigare under hela den här veckan som jag letat. Och det var den snyggaste jackan som kostade under tusenlappen iaf. Så det var ju bra :)

Skaffade även underställ, träningsbyxor och tröja, innesandaler och hörlurar. Får se om jag kan fixa min i-pod. Kom även på att det är fars dag imorgon, så då köpte jag en Noblesse. :) Jag är pank, men det är ju alltid något, haha. Mamma är ju inte hemma, så det blir väl mitt jobb att se till att det blir något litet firande imorgon.

Är väldigt glad nu, allting är nästan fixat.
Förutom packingen då. Har inga kläder, vad ska jag ha med mig!? Och jag har inga gympaskor!? D: Hur ska jag kunna jogga då!? Tänkte leta efter nya fina svarta, men de kostade för mycket. Tänkte att då kan jag ju ta mina gamla, men de är ju på Svettis!? Och Svettis hade redan stängt, har stängt imorgon och jag hinner ju antagligen inte hämta dem på måndagen!? Får se om jag åker och kollar imorgon om jag hittar några billiga.

Har inte ens börjat packa ner kläderna eller lakanen, och min väska är redan halvfull!? Hur ska jag få plats med allt!?

Det blev förresten inget med Elin och Simone.
Kom hem typ nyss, klockan sex. Frågade Simone om det skulle bli något ikväll, och hon sa att Elin inte kände för det. Ganska bra för mig faktiskt, har inte en så stor lust heller. Eller jo, jag vill ju, för att träffa dem såklart! Men har liksom gått på stan i sju timmar nu, utan att ha ätit. Skulle hinna äta och allting innan. Sen cykla dit, och sedan cykla hem. Så skulle jag ha fått packa allting imorgon. Nej, ville gärna fixa lite ikväll också, så att jag kanske hinner göra något annat imorgon också. Synd bara att jag inte fick träffa flickorna!

Ska nog fixa lite nu, så att jag kan koppla av lite senare ikväll till någon film eller något. :)



Vill bara skriva något kul!
Har kopierat detta från Ulla's blogg :)

För ca 200 år sedan, när man inte skulle ses på ett tag sa man typ skriv brev.

På ungefär 1960-talet sa man säkert, ring mig

För ungefär 3-5 år sedan sa man maila mig.

Nu igår 2008 sa alla till varandra eftersom vi inte kommer ses så mycket på 5 veckor (och Therese och Maria träffar man garanterat inte eftersom de ska praktisera i Damnark) blogga mycket.



Haha, samma sak som jag läste i tjuvlyssnat förut. Orkar inte leta efter det just nu, men det var kul iaf. Handlade också och bloggar. Snacka om att det är populärt just nu, haha.


Söta ord ♥
Postat av: Ulla

Jag tror faktiskt både du och Johanna kommer sakna Anna-Marie innerst inne ;P. Ja du får kopiera (eller du har redan gjort det) det är bara kul!

2008-11-08 @ 21:22:50
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0