HOME, SWEET HOME

Är hemma i Uppsala nu då. Idag var det minnesgudstjänst som jag följde med på. Sedan var det middag med släkten. Och efter det så åkte vi hem. Somnade på en gång i bilen typ. Har aldrig gjort det! Har knappt sovit i bilen till Småland på typ fem år nu. Så det var ganska coolt. Jag missade till och med Braehus! Har inte missat den på, a, typ fem år, haha. Men sov typ i två timmar, halvvägs typ. Så resan kändes väldigt kort!

Men det är skönt att vara hemma; there's no place like home. Är ju ledig imorgon också. Hm, måste prata med skolan om praktikplats. Men de kanske lär prata med Frida först. Hm, måste fråga henne om hon har pratat med dem.

Men mamma och Sofia är också hemma imorgon, så jag täntke att vi skulle baka lite. :) Ska hämta Chicko imorgon också. Han har varit på en kennel den här helgen, så jag har inte träffat honom än. Längtar, har ju typ saknat honom mest av alla, haha.

Ska gå och lägga mig nu :) 'Natto <3

Söta ord ♥
Postat av: Johanna

Oj jag sommnar super lätt i en bil det tar typ 10 min så håller jag på att somna:P

3 veckor utan chicko jag kan förstå att du saknat honom.

2008-12-02 @ 17:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0