JAG VANN!

Frågade mamma imorse om jag har fått något brev om att jag har fått ett paket. Hon sa ja och gav mig ett brev. Jag blev så glad, för jag trodde att det var min jacka! Så jag cyklade för att hämta paketet - men jag fick ett litet paket. Min jacka kunde ju omöjligt få plats i det lilla paketet. Och jag var helt säker på att jag inte har beställt något annat. Så jag skyndade mig hem. Jag var väldigt nyfken, för det var ju en väldigt fin påse. Öppnade den, såg typ en kasse/väska. 'Har jag beställt en väska!?' tänkte jag. Men i väskan låg det ett inslaget paket och en lapp;
 
"Grattis Therese. Vi hoppas att du kommer att få mycket glädje av denna vackra klänning =) önskar Micke o Connie från TRETTON."

Då tog mitt hjärta ett skutt! Det kan inte vara sant, tänkte jag. Öppnade fort paketet, och i den låg en jättevacker klänning! Var med och tävlade om den hos Engla´s, men vågade inte ens hoppas på att vinna den för att det var så många som var med och tävlade men jättebra motiveringar. Men snacka om att jag är glad!? Prislappen satt kvar, den kiostade 1,499 kr! Glad, glad, glad, tjejen här är väldigt glad..

Bild på klänningen :) Lägger upp egna bilder senare idag!


Söta ord ♥
Postat av: Elin

MOHAHAHAHA

2008-11-04 @ 11:15:08
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0