NOLL INFORMATION!

Så skönt att den här veckan är över nu! Det har verkligen varit mycket! Historiaprovet idag gick bra, tror jag. Bättre än förväntat, om jag säger så.. Har även två bokrecensioner som jag måste lämna in. Har inte läst ut någon av de böckerna, så jag vet inte hur det ska gå, heh.. ;S

Gick lite på stan idag och kollade på jackor. Kunde inte hitta en enda snygg och billig! Det var kanske en som jag fastnade lite för, och den kostade 1,200! Vill liksom köpa en billig så att jag kanske kan köpa den andra jackan som jag ville ha från början när jag kommer hem igen, om den har kommit in. Men jag vet inte hur detta ska gå.. Varför är alla jackor så dyra!? Hittade typ EN till som jag gillade, den kostade typ 2,500. Det är inte billigt, serru.

Plus att vi har fått noll information om Danmark! Jag vill ju veta när flyget går? När vi måste vara på Arlanda? Hur många kilo bagage man får ha på flyget? Om vi ska åka tåg från Köpenhamn till Århus? I så fall var ligger tågstationen? Vilket tåg ska vi ta? Hur mycket kostar tåget? Måste man boka i förväg? Vilken station ska man gå av på? Ska man sedan ta buss till skohemmet? Vilken buss? Var ska man gå av? Hur hittar vi till skolhemmet? Ska man köpa månadsbusskort? Hur mycket kostar det? Vilken buss ska vi ta till vårdhemmet? Var ska vi gå av? När ska vi vara där första dagen? Vad heter min handläggare? Osv. Och det där gäller ju bara det två första dagarna. Som sagt, noll infromation! Vi ska ju prata med Helen och Åsa imorgon, hoppas verkligen att vi får veta allt det där då, annars vet jag inte hur vi ska göra!?



Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0