PANIKÅNGEST

Jag har panikångest! Känns som att jag bara kan börja gråta när som helst. Jag ska ju åka hem till begravningen på torsdag. Det går inget flyg till Jönköping. Och onödigt att åka fyra timmar tåg till Köpenhamn, flyga till Arlanda, och sedan bil 40 mil ner till Småland. Så pappa hade hittat en annan resväg. Tåg till Fredrishavn, båt till Göteborg, spårvagn till centralen och sedan tåg till Jönköping. !?!? Jag är jätterädd! Jag menar, när jag, Maria och Frida skulle ta tåget i Köpenhamn så missade vi det! Och det stod mitt framför näsan på oss! Och nu ska jag göra typ fem byten, helt själv! Och det kommer ju ta hela dagen också. Plus att jag är rädd för att åka båt, och nu ska jag göra det helt ensam, i tre timmar. Hur tusan hittar jag båten då!?

Så jag skulle prata med pappa om det inte gick något tåg till Jönköping, Stochholm, Göteborg eller liknande, så att man i alla fall kunde slippa båten. Men det var något att det blev värsta omvägen och allting. Och sedan bröts samtalet! Så jag kan inte prata med honom nu.

Jag har en sådan panik och ångest att jag bara kan börja gråta när som helst nu.


Söta ord ♥
Postat av: Elin

Va varför ska alla åka hem ? :S Har det hänt ngt? fattar ingenting :Phaha

2008-11-25 @ 16:04:40
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0