SISTA "DAGEN" :(

Sista dagen på praktiken idag. Lite sorgligt, kommer ju att sakna alla de boende, och man kommer ju inte att få veta hur det går før dem. :(

Men det var sorgligare att det hær var sista "dagen" i Århus. Deppigt nær jag skulle gå från praktiken, deppigt på bussen och nær jag gick på stan. Har ju precis børjat tycka om det hær stællet. Kommer till och med att sakna skolhemmet!

Gick på stan idag och køpte en fin klænning till begravningen. Har bara inga skor. Hm..

Det kænns verkligen inte som att jag kommer att åka imorgon! Och nær jag tænker på det så kænns det bara læskigt. Jag menar, jag har ju inte ens packat æn! Och kan ju inte ens packa det mesta førens imorgon, precis innan jag ska åka.

Hoppas bara att jag hittar alla mina peronger och tåg nu då. Frida var så snæll och sa att hon skulle følja med till stationen hær i Århus imorgon. :) Kænns vældigt bra! Ska æven få låna hennes bok; Da Vinci Koden. Så då har man læsning fær hela resan, haha, den ær væældigt tjock. Glad att jag fick låna den, annars skulle jag nog fått læsa Social Psykiatri eller något, och palla det!?

Kom på att jag glømde att få alla papper underskrivna av min handledare idag. Oops. Men det går nog bra ændå. Helen och Åsa lær væl førstå att jag har godkænt och varit dær tiderna som jag skrivit upp. Har dock inte gjort uppgifterna. Hm, undrar hur det går..

Åker i alla fall till Jønkøping imorgon och åker hem till Uppsala på søndag. Så vi ses då. :)

Söta ord ♥
Postat av: Ulla

I saw that one coming ;) Men det är så många som vill bli sjukgymnaster, det är det jag tycker är så konstigt.

2008-11-28 @ 19:06:57
URL: http://ulrika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0