HALLOWEENFESTEN <3

Det var sjukt kul igår! Vi var hemma hos Maria. Haha, alla var läskigt utklädda - förutom jag och Johanna. Hm, vi hade nog missuppfattat det hela lite, haha. Vi var ju visserligen utklädda, men kanske inte så 'halloweeniga'. Jag var ju Marilyn Monroe, och Johanna var en naugthy nurse. Haha. Verkligen kul kväll! Det var värsta pinsamt. Vi skulle ju gå till ICa och handla! Aaargh, vad alla glodde!! Haha, fett pinsamt. Plus att min peruk gjorde ju inte så att jag såg ut som Marilyn - utan som en 1700-talsgubbe! Typ Carl von Linné. -.-

Aja, jag blev typ dock trött ganska fort. Nej, jag däckade inte, blev inte ens påverkad, var bara allmänt trött, haha. Men låg typ och frös som attan hela kvällen och var typ skittrött. Maria var så söt och stoppade om mig jämt, hehe. ^^ Men typ efter att jag hade sovit några timmar vaknade jag, tjejerna satt i köket och spelade ett spel, låg och lyssnade ett tag, försökte tom somna om, men det gick inte. Var lite deppig, tänkte bara på mormor. :( Men gick iaf upp. Sen blev det sängdags typ klockan fem på morgonen. Då kunde jag dock inte somna. Alla somnade på en gång, utom jag. Jag låg vaken hur länge som helst. Och sen vaknade jag jättetidigt också och fick ligga och vänta på att alla ska vakna. Det blir alltid så, jag somnar sist och vaknar först när jag sover borta. Det blir mycket spelande på min mobil då, haha.. ;)

Här kommer lite bilder! :)



Så här såg jag ut då, haha, vadå pose?


Jag och Johanna kände att vi stack ut lite, och kanska missuppfattat budskapet? Haha <3


Titta vad Elin gjorde.. D:


Kan tyvärr inte vända på bilderna.. :(


Jag och Eliin. Min häl ser lite konstig ut.. o_0


Jag och Maria :) Röd mun, eller vad? :P


Skönaste bilden på hela kvällen! Vi stod och posade så kom en kille och hoppade framför
kameran. Haha, fyfan vad skön kille! XD Älskar man inte bara folk som bjuder på sig själva!? :D


På busshållplatsen :)


Monsters vs Beautys :)


Marilyn får överdosering? :P


Vadå balettdansös?


Det var lite bilder då. :) Laddar kanske upp fler på bilddagboken sen. Ni får hålla utkik. ;)

Söta ord ♥
Postat av: Karin

tack för ditt bidrag:)

2008-11-02 @ 11:12:03
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Sofia

Haha härliga bilder :P

2008-11-02 @ 16:07:08
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0