EN EVIG VÄNTAN, HAHA

Sitter och väntar på Johanna i skolan. Vi ska ju träna, passet är halv sju, så jag tänkte vänta med henne i skolan så att hon inte skulle ha ha tråkigt alldeless själv. Jag kan ju liksom cykla hem på 20 minuter, men stannade för att vara snäll och social, haha. Men iaf, jag slutade 15.45. Johanna har gympa, så jag satte mig här vid datan för att vänta på henne. Efter ett tag sms:ade hon och sa att hon kommer snart, hon 'slappnar av' med Elin och Leyla. Vad fan ? Klockan är 17.05 nu. Jag har väntat i en och en kvarts timme nu. Och troligen så kommer det att bli mycket mer. Jag menar, jag kunde ha varit hemma nu!? Är på lite dåligt humör idag, pga att jag knappt har ätit något. Och det här gjorde ju inte det hela bättre. Jag är väldigt irreterad på insidan, men försöker att inte att visa det så mycket i det här inlägget, haha, funkar det? :P Och jag ska inte bli sur på Johanna när hon kommer. Jag ska vara glad, så glad och snäll, så snäll. Haha, good luck, Thessie! XD

Söta ord ♥
Postat av: joahanna

förlåt o_O

2008-10-14 @ 17:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0