KUL VIDEO

Hejsan. Tänkte bara skriva ett litet kort inlägg om dagen innan jag går och lägger mig. Kom nyss hem, har varit hos Frida. Vi såg typ blad annat på film; Bröderna Grimm och Hancock, eller vad den heter.. Båda var väl bra, men förväntade mig mer av båda. Men Hancock var väl bäst av de två, den kändes kanske bara lite kort, och typ händelselös..? Aja, mysigt att prata med henne om allt. :)

Det var väl egentligen allt intressant som har hänt idag. A, kanske inte intressant för er då. Hm, kanske lite onödigt inlägg då? Aja, skitsamma.. XP

En liten rolig video ni kan underhålla er med :)


Söta ord ♥
Postat av: elviran

Hej, du jag undrar hur du har gjort för att kunna ha en i-pod där uppe i hörnet som spelar låtar? Det är riktigt nice. hör gärna av dig :)

2008-10-30 @ 12:07:53
URL: http://elviirah.blogg.se/
Postat av: Ulla

Jag såg oxå Hancock igår! Tyckte inte heller att den var så bra. Det hände ju inget, när den var slut blev jag förvånad och tänkte var det här allt liksom?

2008-10-30 @ 14:38:38
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0