HÅLTIMMAR

Jaha, hade sovmorgon idag då, skönt! Gick upp typ kl 8, för jag började 10.15. Satt och kollade på tv och åt frukost så fick jag ett sms av Ulla att Ingela var sjuk, så vi hade ingen Social Omvårdnad. Plus ingen Svenska på morgonen eller Sämhälle på eftermiddagen, för Fredrik var borta. Så jag börjar 14.00! Haha, fatta skönt. Så nu tänkte jag att jag gör färdigt svenskaarbetet, men så sätter jag mig här och skriver och är inne på bilddagboken istället. Men aja, jag har gott om tid, mohaha.

Måste skriva en motivering till varför jag vill ha APU i Danmark. Sista ansökningsdagen idag, och jag har ingen aning om vad jag ska skriva!? Får väl bara kluttra ihop något, kommer nog inte få platsen då, men ändå, jag har iaf försökt då. Det finns ju bara tre platser som alla O2:or på skolan ska dela på, så det är väl inte så stor chans att platsen kommer att bli min liksom.. Men chansen ökar om jag lämnar in en ansökan, haha! ;)

Gjorde ett litet test också, så enjoy ;)

♥ Dagens klädsel: Svarta tights, grå klänning, svart sjal.

Vad heter du: Therése

♥ Var bor du: Uppsala

♥ Brukar du läsa horoskop: Ja, så fort jag har en tidning till hands :) (Metro's stämmer alltid för mig!!? :O)

♥ Har du körkort:
Nej

♥Favoritdjur:
Hund

♥ Festar du mycket:
Nej, inte så mycket..

♥ Sprit, cider,
vin eller öl: Cider

♥Antal kuddar i sängen: Venne, kanske 3?

♥ Äger du ett busskort:
Typ, vet bara inte var den är.. ;S

♥ Nästa mål i ditt liv:
Nå min idealvikt och lyckas komma in på den utbildningen jag vill..

♥ Hur svarar du i mobilen: "Hallå?"

♥ Antal timmar sömn inatt:
8 timmar kanske, ovanligt mycket X)

♥ Sov du ensam:
Yepp

♥ Vad är det för veckodag?:
Måndag

♥ Vad åt du senast:
Sockerkaka -.- *skäms*

♥ Vem ringde dig senast:
 Minns ej. 


♥ Godaste ölen du druckit:
Ehm, gillar inte öl, så.. ;P


♥ Vad såg du senast på TV: Ashes to ashes och Mord i sinnet..

♥ Hårfärg:
Typ mörkblond, vet egentligen inte, haha :S

♥ Vilken parfym använder du:
Typ Puma just nu, hittade ingen annan. Men vanligtvis Diesel.

Söta ord ♥
Postat av: F R i D A

Ja, visst är det! =)

2008-10-07 @ 21:22:31
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0