HÖGERKLICKSSKYDD

Då har man skaffat sig högerklicksskydd då! Försök nu att kopiera något, mohahah! ;) Nej, men jag kände att det skulle vara bra att ha ett. Det var t ex en kille från ett tag sen från ett annat land som hade läst min blogg. Han hade kopierat bilder på mig och en med min lillasyster också. Så visade han mig dem på msn. Jag fick damp! Sa åt honom att genast ta bort dem från datan. Jag vill inte att en massa miffon ska ha bilder på mig och mina anhöriga!? Jag vet inte, men troligen så kan man väl ändå screena, men ändå, ett litet skydd som gör det svårare för små tjuvar! ;)

Förresten, jag vill ha en ny personlig design på min blogg. Ingen som kan fixa det åt mig? :( Snälla?

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0