KLASSFOTO

Just det, vet ni vad, jag har ju glömt att ladda upp klassbilderna vi fick för ett tag sen. Men kan väl inte säga att jag blev supernöjd, men när blev jag senast det liksom, tehe. Så varsågoda, here they are.. :)


Blev så glad att jag fick sitta! Är ju så lång, så jag ser superlång ut när jag
får stå, som jag typ har fått göra på alla klassfotona i hela mitt liv. Suck.. :P


Mina småkort. Blev inte så nöjd den här gången. Vägrar att ladda upp den
stora varianten, då det ser ut som att jag har en pinne upkörd i röven. Heh.

Söta ord ♥
Postat av: Emma

Kikande in här lite bara:)

2008-10-11 @ 21:21:07
URL: http://emmacandell.blogspot.com
Postat av: Paulina

hur lång är du?

2009-07-22 @ 18:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0