MAMMA MIA!

Jaha, gick upp 05.00 imorse då. Badade. Ja, jag badade klockam fem på morgonen! Sen sminkade jag mig, åt framför tv:n och såg på slutet av Top Model. Kan inte tro att Whitney vann, hon var ju sämst!? Gjorde alltid den där fula förvånade minen när de tog kort. Ofta!? Sen såg jag på Grey's Anatomy. Den var ju skitdålig. Palla.

Sen blev jag försenad, cyklade som en galning till tandläkaren. Har ju haft ilningar i min tand i månad nu. Var hos tandläkaren för 1-2 månader sen, fick en langing, men det hjälpte inte alls. Så nu gick jag dit igen. De hittade inget fel på tanden. Jag bara 'jaha, men jag har ju skiitont!?'. Menv sen visade det sig att det var tandköttet. Så jag ska köpa en salva så fixar det sig typ. Tack och lov! :)

Kom till skolan. Social Psykiatri, tråkigt ämne, men vi fick jobba själva vid datorerna, jätteskönt! Sen lunch. Omvårdnad, läraren borta, fick se en kort film. Fick gå hem efter filmen eftersom Historian var inställt. Gud vad skönt!

Åkte hem, gick ut med Chicko. Hämtade Sofia från dagis, lekte med henne på baksidan. När mamma kom hem cyklade jag ner på stan igen.

Frida bjöd mig på mat, söt :) Sen gick vi på bio; Mamma Mia! Den var väl bra. Förväntade mej väldigt mycket, så jag blev väl besviken. Men det var bra, varken mer leler mindre. Men musiken var jättebra! :P Bara gamlingar i publiken som skrattade åt ksämt som var så dåliga att det inte ens räknas som skämt. Sen mot slutet började en gubbe sjunga med och en tant att klappa händerna. Jag bara 'okeey..'. :P

Men det var en mysig dag! :)



Har ni sett Mamma Mia? Vad tyckte ni om den? :)

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0