SJUK + BEN&JERRYS = <33!!

Asså, hatar det här. Hade skrivit ett helt inlägg och allt försvann. Aja, skriver om då..

Stannade hemma idag.
Försov mig först, så det blev så, men hade tänkt innan också att jag borde egentligen stanna hemma. Är ju sjuk; allmänt hängig, tung i huvudet, tjock i halsen och snuvig. Jag överlever ju liksom i skolan, men man blir väl inte frisk så fort då. Plus att jag vill inte riskera att smitta andra.

Onsdagar är liksom den enda dagen som man inte missar något av ifall man inte går till skolan. Visserligen har vi engelska, som vi bara har en dag i veckan, men den känns ändå inte så viktig. Sen har vi gympa, inte heller så farligt om man missar en lektion. Dock skulle Elin ha gympalektionen idag kom jag på, synd att man missade det. Sen så skulle jag ha haft matte. Bara glad att jag missar den. Vi har ju börjat på ett nytt kapitel, har knappt gjort en enda uppgift - och vi ska ha gjort tio sidor! Suck.

Tänkte pluggat idag, men så blev fallet icke.. Fastnade framför en Paris Hilton-film (haha!) med Ben&Jerry's, mums! Skulle behöva göra en massa, men pallar inte.. Men måste beställa en jacka snart! Det är ju svinkallt ute liksom. Och jag cyklar till skolan! I en tunn jacka som jag inte ens kan knäppa! Yey.



Söta ord ♥
Postat av: May-Louise

Ack...köp dig en ny jacka! S



Paris Hilton...ja, huvudsaken att du blev glad att kika på henne! fniss



Tack för din hälsning!

2008-10-22 @ 15:55:15
Postat av: Anonym

intresserad av en ny bloggdesign? kolla in min blogg & se om hur du kan få en helt gratis!

2008-10-22 @ 16:11:39
URL: http://ninnaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh, man bli inte liite sugen på B&J nu!

2008-10-22 @ 17:29:04
URL: http://elinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0