SJUK?

Igår kväll började jag må ganska dåligt. Och under hela natten kunde jag inte sova, låg bara och kallsvettades. Iaf så pallade jag mig iväg till skolan iaf, för jag hade bild som första lektionen. Har typ bara två gånger på mig att bli färdig med det jag håller på med, så jag ville inte missa lektionen. Iaf så täntke jag åka hem efter bilden, men Simone fick mig att stanna på Samhällen också. Sen så tänkte jag att jag kan ju lika gärna stanna på lunchen. Och sen kunde jag ju lika gärna stanna på Alternativ Medecin eftersom vi har prov nästa vecka och det skulle vara bra att vara med på den lektionen. Sen så var det ju bara en lektion kvar, och jag hade ju överlevt dittills, varför inte stanna på den också då, haha? :P Mådde ganska dåligt under hela dagen, men det var ändå bra att jag gick i skolan. Hoppas bara inte att jag blir mer sjuk, utan att jag friskar på mig under helgen. Vill verkligen inte missa nästa vecka!

Aja, en liten video, snacka om dum blondin. Man ska fan se den här när man känner sig dum och det gr dåligt i skolan typ, och hux flux så känner man sig som världens smartaste, haha..


Söta ord ♥
Postat av: Amy

Nemen kika in på min blogg och tipsa om andra bloggar, tack!! :)

2008-10-17 @ 19:55:14
URL: http://amyys.blogg.se/
Postat av: Elin

Men shit vilken blondie :P<3

2008-10-17 @ 23:22:39
URL: http://ellan91.blogspot.com
Postat av: Herman

ja hon var lite dum, undrar vad som finns mellan pannbenet på henne? :P

2008-10-18 @ 16:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0