SKAFFAT OUTFIT

Cyklade ute i regnet idag också till Boländerna. I nedförsbacken brukar det gå jättefort för mig, läskigt fort nästan. Men nu hade jag värsta motvingen med regn och vind och fick trampa för att överhuvudtaget komma någonstans. Det var skitjobbigt. Och kallt, vinden oh regnet bara skärde mot mina kinder. Men hade faktiskt mina gummistävlar och regnjacka på mig, så det var bara lite av mina ben som blev blöta. Haha, det går frammåt, minsann.. ;) Det kommer ju troligen att börja snöa snart, men jag tycker gott att det kan vänta en vecka tills jag är i Danmark. För då slipper jag köpa ett busskort, för det skulle ju vara onödigt. Men troligen så kommer det att börja snöa i natt eller imorgon, för det har det gjort de två senaste åren. :)

Jaha, har en outfit tills ikväll då. :) Ganska satsig faktiskt. Men aja. Det kommer nog att bli ganska kallt, haha. Får se om jag har vanliga tights under. Vad jag är får ni se ikväll. :) Och ni som inte kommer dit får se bilder imorgon. :D Haha, men gud vad kul det kommer att bli! ;D

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0