SPÖKTIMMEN

Jaha, upptäckte nrä jag kollade på klockan att hon var över midnatt. Ojsan. Tiden går fort.. Iaf, tänkte skriva ett inlägg innan jag går och lägger mig, vet dock inte vad jag ska säga. Hoppas bara jag kan sova, kunde det inte igår natt för att jag mådde så dåligt. Men aja.. Kan iaf berätta en glad nyhet; jag vann en bloggdesign, eller vad det heter :) Det var kul! Ska träffa Frisa imorgon också. Tror dock att jag ska lämna ett återbud, jag mår så dåligt och det är väl onödigt att riskera att bli ännu sämre. Men ska sova och se om jag mår bättre imorgon, annars så får jag stanna hemma och leka sjukling. Aja, ska väl gå och lägga mig innan spöket Laban kommer och besöker mig.

God natt nu allesammans! Förresten, jättekul att det har blivit så många som läser min blogg :)



Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0