SVÅRT ATT STAVA, MINSANN

Kom precis hem då. Har varit på stan och fikat med Simone. Iskallt att cykla hem! Snälla syster, kom med min jacka snart!? :P Men ni anar inte hur enkelt det går att cykla med min mammas cykel? Cyklar typ dubbelt så fort som vanligt, och då har jag typ bara 2:an i växel motsvarande högsta växeln på min gamla cykel - i nedförsbacke! Kommer så fort till stan nu, hehe, det är så skönt.. ^^

Asså, jag får damp på en felstavning jag ALLTID gör! Jag skriver ganska ofta lite - men stavningen blir alltid ltie! Det är såå irriterande när det händer så ofta på ett så vanligt ord som jag använder så ofta. Vet inte om jag ska ge upp och bara berätta nu för alla att ltie betyder lite. Gissa vad, bara för att jag skulle stava fel med flit nu så blev det rättstavat! Hm. Har många såna vanliga felstavningar, men den där tar ändå priset!

Förresten, Elin hade hittat min skåpsnyckel hemma hos sig!
Såklart. Det var så att jag cyklade till henne i regnet. Fick låna Johannas mjukisbyxor, så jag bytte om, och Johanna tog plötsligt mina byxor och hängde upp dem. Jag bara okey, följde efter. Hittade min mobil på golvet, jag bara 'tack Johanna?'. Och då måste hon ha haft ur nykeln också. Tss, smart. Men då vet jag var nykeln är iaf. Överlever utan den, tränar ändå oftast med Johanna, och då tar vi hennes nyckel. :)

Söta ord ♥
Postat av: Jonna

Sugen på att tävla?:)

2008-10-28 @ 00:21:27
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Marcus Å

Undrar om hon ångra sig efteråt!

2008-10-28 @ 15:18:13
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Corre

haha, mysteriet är löst..

2008-10-28 @ 17:32:52
URL: http://corredutten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0