TANDSTÄLLNING

Var ju hos tandläkaren i tisdags. Fick såna där gummisnoddar mellan över- och underkäken. Iaf så fick jag ju 'krokar' där de ska sitta fast; och de skaver in som f-n i innerläppen(eller vad det heter!?)! Plus att det bara gör ont av att ha de där gummisnoddarna på. Glömde att sätta på dem idag dock, hehe, så det har inte gjort så ont idag. :)

Behöver egentligen plugga till provet imorgon, Alternativ Medicin. Suck. Vet ni hur mycket jag behöver plugga!? Tusen olika örter, teer, dieter och koster. Palla. Men man måste väl försöka iaf..

Förresten, har en ny funktion på min blogg! Har ni sett att man nu kan översätta min blogg till olika språk, t ex engelska? :D Haha, kul. Det lär ni ha stor nytta av.. lol.

Söta ord ♥
Postat av: J

Oh, jag har länge velat ha tandställning. Mina tänder är inte direkt de snyggaste.

Betalar du något för din?

2008-10-24 @ 14:00:58
URL: http://sommardrog.blogg.se/
Postat av: J

Sv: Ah, okej! Skönt att du slipper betala. Men de är rätt petiga med det där, det måste vara grova "fel" för att de ska låta det fixas. Själv så får jag nog tjata länge och betala mycket! :P

2008-10-24 @ 18:52:35
URL: http://sommardrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0