VINTERTID

Borde kanske ställa om klockan till vintertid? Har liksom inte gjort det än.. Det blir ju så att jag alltid får en halv hjärtattack när jag kollar på min klocka och inser hur försenad jag är. Sen kommer jag på att jag inte har ställt tillbaka klockan en timme än. Jag vet inte varför, men jag får ångest över det och skjuter upp det så mycket jag kan. Kanske för att då kommer kanske hela klockan att bli fel och jag vet inte vad det är för tid. Hm, kanske inte så stor chans ändå..  Eller att då kommer jag att glömma bort att jag ställt tillbaka klockan. Så istället för att komma en timme tidigt så kommer jag en timme sent. Hm, okey, dåliga orsaker. Borde ställa tillbaka klockorna snart..

Söta ord ♥
Postat av: Jonna

Jag har inte heller ställt om mina klockor, men varför jag inte har gjort det ligger i att jag helt enkelt inte orkar eller kan med dem :P

2008-10-31 @ 12:43:26
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0