TRÄNAT

Idag har jag varit på Puls på Svettis, jobbigt, men man mår så bra efter! Fick dock spy- och svimmningskänslor under passet, jag kanske är ovan eller så är det för att jag är så lång. Mamma sa det att långa personer svimmar ofta, jag vet inte jag.. Iaf så var det en timmes pass. Sen har jag cyklat till skolan, hem igen, till Svettis, till stan och hem igen. Så det blir *räknar lite matte fort i huvudet* typ 30 km, 3 mil alltså. Inte så pjåkigt, va!? :P Plus passet som sagt var. Yepp. Men det känns dock i min nacke och bak nu, tehe.. :/ Men nu ska jag försöka plugga lite på hjärtsvikt. Vi hörs, puss.

Söta ord ♥
Postat av: Corre

vad duktig du är :) <3

2008-09-12 @ 19:50:09
URL: http://corredutten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0