HEMMA IGEN

Nu är jag hemma i Uppsala igen, gott folk! Båten varken sjönk, välte eller något sådant, förvånansvärt nog ;)

Helgen har varit bra, kanske skriver ett inlägg om det sen. Tänkte bara skriva en liten rad innan jag gick och lade mig.

Hade inte varit hemma i tio minuter förens Simone säger att de ska träffas. Så jag byter om och tar bussen till Carl. Jag, Simone, Ulla, Carl, Jocke och Simon spelade lite volleyboll, fotboll och basket. Sedan blev det film; Skenbart. Faktiskt väldigt rolig film, hehe.

Sitter och gäspar nu, så det är nog dags för mig att gå och krama kudden nu :) 'Natto!

Söta ord ♥
Postat av: Anonym

Hej=)

Jag har nu en tävling i samarbete med Bambubutiken.

Nu kan du vinna ett ekologiskt läppglans - värde 250:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-3.html



Var gärna med!

Kram//M

2009-08-18 @ 10:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0