MAMMAS STARKA MAT

Min mamma lagar så stark mat att jag är förvånad att mina smaklökar inte är förstörda än. Man tycker att jag borde ha vant mig efter 18 år, men icke då. Vi åt nyss, och det är illa när till och med potatismoset är för starkt(!?).

Johanna var på besök hemma hos oss för ett tag sedan och hon fick lite mat. Jag smakade och var tacksam för att den inte alls var stark, den smakade faktiskt ingenting. Johanna tar sin första tugga och utropar "Fy f-sen vad starkt!!!". Eh, va? Den smakade ingenting ju? Mina smaklökar har kanske blivit förstörda ändå?

Dad eats too much hot food?  Bad breath? by Hendricks_NY.


Söta ord ♥
Postat av: Anonym

Haha, det ser ut som pappa =)



Jasså¨, förretsen, du har kysst en främling den här sommaren? =)

2009-09-02 @ 23:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0