MORGEN :)

Jättevarmt både måndag och tisdag, och de sade att det skulle vara så hela veckan. Jag blev så glad, tänkte att då kanske vi får lite riktig sommar nu i slutet på sommarlvoet iaf, men icke sa nicke. Nu kan jag knappt se ut för att det är så dimmigt och molnigt. Småduggar gör det också :/

Men det ska inte få hålla mig nere! I eftermiddag kommer Johanna hit och vi ska ha mys. Sedan ska jag ut med Ulla och Elin på BJ. Ja, jag vet att det är onsdag och att jag ska jobba imorgon, men jag vill! ;P Ska försöka se till att det inte blir så sent, överlevde ju förra onsdagen iaf när det var fest hos Carl, plus att ikväll ska jag inte ens dricka ;)

Nu ska jag göra mig i ordning och åka till jobbet snart. På onsdagar går alla hem lite tidigare, egentligen är det möte på onsdagar, men nu på sommaren städar vi då istället. Det är skönt att det är lite kort dag, speciellt med tanke på att jag mådde dåligt igår och fick gå hem tidigt. Missade Allsång på Skansen, då jag för en gångs verkligen ville gå, för Markus Krunegård var ju där. en det blev en mysig kväll ändå :)

Lägger väl upp lite bilder från ikväll senare :) Ha en skön dag!

Söta ord ♥
Postat av: anneli

Varför låta vädret förstöra en annars fin dag? =)

2009-08-05 @ 09:34:27
URL: http://annelimaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0