TANDSTÄLLNINGEN GONE! :D

Skulle till tandläkaren idag då. Jag förklarade för henne på en gång att en bit av min tandställning gick sönder för någon dag sen. Hon bara "Men du ska ju ta bort den idag!?" VAA!?!?  "Visste inte du det!?", hon blev typ chockad över det. Nej, det visste jag verkligen inte! Men tror ni inte att jag blev glad, haha. Och en minut senare var den borta - för alltid ^^

Kan inte sluta slicka på mina tänder, haha, så lena alltså! Och shit vad enkelt det är att borsta tänderna, och för att inte tala om när man äter - halva måltiden fastnar inte i tandställningen längre. Känns som ett mirakel, jag kan äta normalt igen!


Söta ord ♥
Postat av: Therese

hehe vi heter nästan likadant , ;d

2009-08-19 @ 23:13:25
Postat av: Daniel

åh vad skoj!! njuuut!!!

2009-08-20 @ 11:02:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Michelle

Grattis bruden! ;D

2009-08-24 @ 19:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0