FYLLEINLÄGG

Heej. Kah är å¨fest hos någon som är så liik Idaa!! i vår klass asså. Jennym Kka, och Jenny och kanske JKohanna villl hälsa. Jaam, alla säger att vi måste åka hem nu, men jag vill inte. Kl me  festtttl. Johanna ropar. Johanna hälosar kss och puuss.

Skicka
 
Bi måste gå nu,

Bajs

JHohanna sa

Itne bjag

Minns ine nikas bloggl..

fan



Översättning dagen efter:

Hej. Jag är på fest nu hos Matilda. Hon är så lik Ida som går i vår klass. Jenny, Nika och Johanna hälsar. Ja, alla säger att vi måste åka hem nu, men jag vill inte. Det är ju kul med fest. Johanna ropar och hälsar kiss och puss.

De säger at jag måste skicka meddelandet och måste gå nu. Johanna sade bajs, inte jag.

Nika hade en blogg som jag kämpade för att komma ihåg namnet på, men jag har glömt bort den nu. Fan.

Söta ord ♥
Postat av: Johanna

Hahahah så jäkla klockrent<3

2009-08-02 @ 17:21:14
Postat av: Ulla

HAHAHAHAHAHA jag dör

2009-08-02 @ 21:20:46
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0